Im back!

Har ju inte bloggat på ett tag som ni märker....men de har inte varit så mycket att skriva om! :)

I helgen hade vi fest! Det var kul!! :D  Ante,Hanna,Henke,Maria och Sabina var här!! Vi spelade spel och shottade en del! Riktigt nice....nästa gång kanske vi kan palla oss ut oxå?! Vill ut å dansa nån gång me...hehe....
Var inte så bakis som jag trodde iaf, mådde lite illa på natten när alla hade gått hem, men de gick över efter att jag druckit en del vatten, ändå hade jag inte druckit så mycket tycker jag!!? Men de var väl de man blandade som inte var så bra kanske...?! haha

På morgonen idag åt vi bakismaten PIZZA!! Mmmm riktigt gott när man e seg....hehe....men efter den piggnade man till lite men orkade inte städa efter igår. Alltså....de står fan 100 glas överallt i lägenheten! Och asmycket popcorn på golvet!! Nästa gång får fan inte folk gå hem förrän det är städat och alla har diskat sina glas! :P  Kletigt och klabbigt överallt oxå....på både bord och golv....hmm..vad gör folk?!
Dricker folk från golvet!?!? Hihi...

Vid 4 tiden idag åkte vi till La familia och åt tårta och tittade på film! Robert och mamma glöggade lite och vi åt pepparkakor med mögelost på! Mmm....det e gott! Men glögg...?! NE FY FAN!!! Vi kollade på ARN den andra filmen! Riktigt bra faktiskt. Efter filmen gjorde mamsen iordning härligt soppa till kvällsmat och till de hade vi mumsigt bröd som mamma bakat själv! :)  Mamma e duktig på att baka och laga mat!! :D Önskar jag kunde samma sak....men jag e ju inte ens intresserad! :P Svårt då....

Snart ska vi se färdigt bondfilmen vi började kolla på innan och sen e det nanedax!!

Hejsvejs!!


 
Såhär ser de ut när vi haft fest!!!

Kommentarer
Postat av: Ante

Tänkte faktist komma förbi och hjälpa er att städa men blev att hanna och jag sov till halv 2 tiden så tänkte att ni redan hade städat då,,

Sorry

2008-12-15 @ 16:56:54
Postat av: sabina

det va robert som började kasta popcorn!!!!!!!

2008-12-22 @ 23:38:02
URL: http://holyballoly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0