Mera röster...tack!!

Go kväll alla bloggläsare...
Jag vill bara säga att ni får gärna rösta på vilken klänning ni tycker jag ska ha på mej på nyår! :) Vill att alla röstar! :P  Jag kan som sagt inte bestämma mej...hehe....

Igår julpyntade vi hela lägenheten!! Hade hämtat 3 stora kartonger med julpynt i källaren. Jag blev förvånad över hur mkt julpynt vi hade...man glömmer ju de från år till år...men jag saknar en röd löpare som ska vara på min nya hallbänk sen...ska ner till Indiska och kolla de brukar ha fina löpare!! :) Vi sprang fram och tillbaka och pyntade lägenheten och hjälptes åt att sätta upp gardinerna och det blev ju riktigt mysigt när vi väl blev färdiga! Mycket rött överallt...men de e ju så de ska va! Julen e ju röd och vit....men man kan ju undra vart det vita har tagit vägen!?? Jag har inte sett nått vitt nånstans på ett tag nu....surt... Vi får hoppas att det iaf är vitt på julafton!? (hoppas kan man ju...hehe)

Har jobbat idag med....gick väl bra...förutom att dagen går såååååå sakta när vi knappt har några kunder! Fy! Fick höra att Skokanonen i Skara hade riktigt bra försäljning härromdagen... NOT!! haha...de hade MINUS i kassan hur fan man nu kan få det!? Jo de ska jag tala om...de hade fler returer än köp i kassan!! Men inga kan vara värre än oss känns de som ändå....vi har haft 100 kr i kontanter en dag och lite mer i visa köp...men ändå...borde vara bättre....eller hur?

Imon ska jag iväg och träna igen, men denna gången blir de ingen vattengympa, utan jag hade tänkt köra ett Powerstep-pass på 45 min...lagom sådär...hehe....orkar nog inte mer....men blir nog skoj iaf.

Nu ska jag spela lite spel.... (beroende...hehe)

Ha de gött alla där ute i vinter(?)mörkret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0