Powerstep!

Idag körde jag mitt första powerstep sen i sommras!! Gissa om jag trodde jag skulle dö!?? Fy satan vad det var sjukt jobbigt! Redan efter 15 min var jag astrött, yr och helt jävla torr i käften!! :P Märks som sagt att de var ett tagsedan....hehe....jag drack upp halva flaskan på en gång...blev såååå törstig. Men kul var de...kunde stegen rätt bra så det gick ju bra! Men så säger hon sen, (när man lärt sig stegen) att detta var sista passet innan ny termin, och det betyder att nästa gång kör de ny koreografi. :)

Idag var de sjuk tråkigt på jobbet....stod mest i kassan och gjorde INGENTING!! haha....Helena och jag stod där och tjötade, drack kaffe och käkade godis! :P SÅ tråkigt var det och då är det verkligen TRÅKIGT!! För står jag där med henne och pratar...ja...då kan ni ju lista ut själva hur kul jag hade....hehe

Imon gäller det!! Imon smäller det!!! Imon e det STATUS QUO!!!! Woho!! Ska bli askul!!!

SE YA ALL!! PUSS

Kommentarer
Postat av: heneek

Det blir nog gott :D hah ni få la spela spel om ni inget har att göra XD kraam

2008-12-04 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0