Sjuk.... :`(

Sjuk idag!! Usch...förkyld och lite feber....jag som skulle åkt till Ullared!!! *gråter*  Men får ta det i januari istället...kanske är mindre folk där med då får vi hoppas! :)  Men både Anita och Ivana sa att de var rätt lungt nu i december med.... ville hitta lite julklappar och lite till hemmet nu ju. Dumma mej...blir alltid sjuk vid olämpliga tillfällen....så nu dröjer de väl inte länge till Robert blir sjuk med....*suck*

Igår hade vi morgonmöte på Skokanonen....det gav INGENTING!! Bara vara där och mysa sa Helena....aja...visst...hehe....a eller jo det gav en bra sak! Vi fick julklappar! :) Vi fick alla ett presentkort på 400:- på Hudoteket! Och lotter för 60 kr....lotterna är Skokanonens "vanliga" julklapp och presentkortet är istället för julbord!!! Ingen ville äta ute...(hmm undra varför... :S ) så det blev presentkort istället.  Och 60 kr i julklapp!??? Snåla jävlar.... 
Fy vad lågt...



Idag ringde jag till SUPERbökiga arbetsförmedlingen för att följa upp mitt jobbsökande....de e ju sjuka i huvet!! haha....hur fan kan de begära att man ska söka jobb på annan ort och tvingas flytta om man får ett, för att tacka nej, det får man inte! Då får man ingen a-kassa....skiter snart i a-kassan....för ska de vara såhär jävla besvärligt...då vet i fan alltså!!! Grrr!! Inte fan kan jag flytta till Uppsala för att jag får ett jobb där...lämna allt här då eller!?? Fattar inte hur de tänker...
sen säger de att jag får söka annat utöver just butik och handel....och visst FINE kan jag väl göra men vill jag ha det?!? NEJ!! Då klarar jag med hellre på 57% och jobbar extra så mycket jag kan...ska se om jag hittar nåt extrajobb nånstans...(får la börja städa....usch.....) Har iaf lämnat in ansökan på 2 ställen...bara extrajobb då...de hade redan fått in över 100 ansökningar!! lol....chansen är ju minimal.....haha....

Aaaaaj!! Nu värker nacke, armar och ben...säkert feber igen...den går lite upp och ner....hehe

Nu ska jag vila en stund igen.....KRYA PÅ MEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0