tjoho!

To day....what a day...ne men dagen har varit lååång men det gick sjukt snabbt på jobbet idag och de e ju skönt! Men det går snabbt när man har lite å göra (som idag) och när man jobbar med Anita,Sindy eller Ivana. Imon ska jag jobba heldag med Ivana och Anita. Lika så på tisdag, men med Sindy och anita tror jag. Vi har så kul ihop!! :) Just nu längtar jag tills de nya skorna kommer...e sååå nyfiken + att man får lite mer att göra på dagarna! Vi har inte fått varor på flera veckor typ...bara nån enstaka påfyllning. Imon ska Ivana bjuda på tårta...mmmums!! Trevligt är det! :P

Idag var Maria hos mig, hon skulle hämta sin väska som hon glömt men stannade några timmar för att se på film och tjöta...det var mycket trevligt och vi pratade om massor konstiga saker...hehe...kul att ha nån att prata med förutom Robert...haha...(e så glad att vi har börjat umgås lite du och jag Maria...du e skjysst :P) hehe....

Nee...nu ska jag spela lite på blip...(min blip-nörd som jag är) sen ska jag sova...se ya!

Kommentarer
Postat av: heneek

hahaa...kul att det börjar hända lite på ditt jobb nu :). vad snackde ni om för nått konstigt da ? men obet är det ju trevlans att snacka med!kraam syrris

2008-12-29 @ 18:54:18
Postat av: marre

ella du e skjysst du me:) du är min partypingla!!

2009-01-01 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0