ajajaj...

....imon kommer jag ha ont!! Jag gick på vattenträning idag! Atlantis har lite olika pass att välja på och jag var på Vatten Klassisk Lätt. Inte fan var det lätt...hehe...det är mycket svårare än man tror och mycket jobbigare! Kommer ha träningsverk som faaaan imon, som kan bero på att jag inte tränat på ett bra tag heller...hehe

Jag tror jag kommer fortsätta ett tag med vattenträning...man känner verkligen att man jobbat igenom hela kroppen! Tror man får ut mer av vattenträning i längde om man vill ha en "snygg" kropp. Eller vad tror ni?? Man får ju självklart snygg kropp av att träna annat också...men det är ungefär som med isdansare och akrobater å sådana...de har ju en "annan" typ av kropp än som de som styrketränar t.ex. Tror de är samma med vattenpassen...de ger en "annan" slags kropp...

Vi får la se om ett par månader (om jag fortsätter med det :P ) hur my body ser ut då!! :) Vill ha bort lite mage och få snyggare hållning....hmmm...undra om de kan funka?! Men man känner sig fasen mycket snyggare redan efter första träningen!! Man känner sig nöjd att man varit där....

Som tjej vill man vara slank men samtidigt ha figur och kanske liiite muskler. Skulle jag vara kille så skulle jag lätt vilja se lite muskulös ut...som brorsan! Han har en skjysst kropp!! Men den har han kämpat för med....så kämpa är vad som gäller om man ska bli snygg...hehe

Kommentarer
Postat av: heneekk den andre :P

Bror din har inte en snygg kropp. Den är helt fantastisk ^^ , fråga mej jag har sett den ett antal gånger ;) Ps. tjejen JKPG . tjooosan !

2008-11-17 @ 21:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0