Familjekväll...

Igår hade vi familjekväll jag och min mysiga familj! Mamma, pappa och jag åkte upp till Henke i Tranås för att kolla på match! Det blev 5-1 till TAIF och Henke gjorde bra ifrån sig, ett assist iaf. Han slet som en oxe i första perioden, i andra perioden vart han nog lite trött, men kämpade så gott han orkade! Det blev ett assist till slut iaf... Trodde mina tår skulle frysa till is och gå av....shit vad de e kallt om tårna när man sitter still! Även om jag har rejäla skor så fryser jag. Jag skulle kunna ha 17 strumpor på mej men ändå frysa känns de som! haha.... Mamma frös hon med så vi satte oss i kaffeterian sista perioden, och fiiiikade...mmm....mums! Mamma hade som vanligt gjort asgoda kakor som vi satt och smaskade på.

Efter matchen åkte vi hem till Henke för att äta och kolla på film. Mamma lagade en SUPERsmaskig senapsbiff med ugnsbakade grönsaker...mmmm jättegott!! Och vi kollade på 2 filmer på kvällen sen och hade allmänt trevligt! :)  Robert var i Landskrona på jobbgrej så han kunde inte följa med upp till Henke, så mamma fixade en matlåda till Robert med den goda biffen...men den försvann!! (ner i min mage....) hehe....Jag snodde den på morgonen sen när jag skulle till jobbet......stackarn....

Jag ska försöka laga samma mat som mamma gjorde nån gång....kommer säkert inte lyckas lika bra...men försöka kan man ju! :)  

See ya!

Kommentarer
Postat av: Robert

När kommer senapsbiffen`?

2008-11-28 @ 23:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0