Inventering och regn!!

Idag hade vi inventering....det går mej på nerverna....BIP...BIP....BIP.....jävla ljud!! Man blir helt psyko och trött i huvet av alla PLU:nr....man blir helt störd.....idag fick jag, maria och anita skrattanfall. Av vad?? vet inte...bara blev så...antagligen trötta av allt. Men skönt att inventera när vi inte har nåt folk i butiken iaf! hahaha....knappt en kotte idag heller....var är alla?? Folk hittar inte till lilla Skokanonen...snart får vi la stänga. Moooohahaha!!

REGN!! Varför finns regn?? Hatar när det regnar....det förstör allt....smink, hår och min dag....och om det blåser med så e de ju EXTRA kul att gå ut!! Brrrr..... Fast det KAN vara mysigt när det regnar om man ska sitta hemma och mysa och kolla på film kanske. Men de e inte mysigt när det regnar och man ska cykla, man kommer till jobbet som en dränkt katt och det värsta som finns är att vara så där äckligt småfuktig när man varit inne en stund....blää... regnet har tvingat mej åka buss varje dag nu....jag hade faktiskt cyklat VARJE dag om de inte hade pissat så!!! Gaaah!!

(kom på att detta håller på att bli en "gnällblogg"....kanske får vara det ett tag....så jag får gnälla av mej lite...hehe)

Neee....börjar bli nanetajm...gäsp....natti natti

Kommentarer
Postat av: heneekk

haha gnäll bara på :).Heter maria i efternamn :) ? puss ha en trevlig jobbdag! tjooosan!!

2008-11-12 @ 07:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0