Lee leola...

Idag var jag på stan!! Först var jag i stan själv men efter fyra hämtade Robert upp mej och vi åkte till A6 en sväng för att fixa de där med hallmöbeln, men gissa vad? Jo jag hade tagit med fel kvitto..jävla skit! Kanske har råkat slänga den andra...hm...hoppas inte de.. :/    Innan Ikea var jag inne på JC och fyndade 2 par Lee Leola jeans!!
Mina FAVVOSAR!!  :D Lööööve them! De ser ut så här, fast den till vänster hade lite mera slitning på.....




Sen imon så ska jag ner till stan en sväng till....kanske hittar mera fynd!? Vem vet?? Måste hitta ett par snygga pumps och en klänning eller annan outfit till nyår! I år ska vi käka trerätters middag och fira 12 slaget ihop med Roberts bror Rikard och hans Annika. Lilla Lukas kommer förmodligen att sussa hos Marie och Lennart!? Men ja som sagt...vi får se om jag hittar nåt nice på stan imon! :D

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0