mmm...

jupp....som jag trodde...träningsvärken har sakta smugit sig på....faaan...man har ju muskler som man inte visste man hade! hahaha....bl.a. lite ryggmuskler som man typ aldrig använder och även bröst och vadmusklerna. AJAJAJ! Får se om jag överlever efter torsdag sen med....

Idag kl 19:30 sändes en hockeymatch med Tranås och Mölndal live på Web-tv. Brorsan spelar i Tranås och han vart med lite på bild iaf! I matchen blev det tyvärr 5-2 till Mölndal då...ingen bra match, fast tycker ändå att bror min gjorde en ok match, eller aaah svårt att säga egentligen...för det var rätt kass bild hela tiden....man missade en hel del! 
Men rätt kul kille som håller i allt själv iaf...han e både kommentator, den som filmar och gör intervjuerna! Bra gjort!

Matchen finns att kolla på:   http://www.lgsports.se/   Ps. Bror min har nr 8!! Ds.

Kommentarer
Postat av: heneekk

fan komenatorn är ju seeeg xD ..men han kanske gjorde bra ifrånsej igår ^^ tjoosan!



2008-11-19 @ 08:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0