På stan

Idag var jag på stan med Maria och fikade! Sen gick vi lite och kollade på kläder och hon köpte lite julklappar! Själv så letar jag fortfarande efter den perfekta nyårsklänningen och pumpsen till det...men de är svårt...man måste ju kunna tänka sej använda den vid annat tillfälle än nyår också! :P
Hittade 2 klänningar på Once som var helt okej....får fundera på det ett tag...har ju ett par veckor på mej att hitta nån....men tiden går fort och snart är det redan jul!!

Helt sjukt vad tiden går... Å snart så ska jag, robert, mamma och pappa gå på konsert med Status Quo!!! Det ska bli askul!! Robert är världens snällaste pojkvän, han överraskade mej, mamma och pappa med biljetter till Status Quo, bara SÅDÄR en dag! hehe....gissa om vi blev snopna?! Och de vart ju inte billiga kan ja ju säga...hehe....men Robert  har ett stort hjärta och vill alla väl...      ****PUSS På dej min älskling!! <3****   (inte för att han läser bloggen så ofta, men vi får se....)

Ja som sagt....snart e det jul och i år har jag lite koll på vad jag ska köpa för grejer till folk....blir nog inte så mkt klappar i år...men de e ju tanken som räknas! Vet att vissa har dåligt med pengar och egentligen så BYTER man ju pengar iaf. Men de e väl själv grejen att ge bort något man själv valt ut!? Aaa..vi får se vad tomten har att komma med i år...

Vi får iaf hoppas på att det blir en VIT ju i år... för det är ju verkligen inte varje år de har varit det....fast de känns ju som om att det blir mindre snö för varje år som går, och de har väl med växthuseffekten att göra antar jag! Vad jag kan minnas så har de varit vit ju när man var liten...nästan alla år iaf....det är bara att hålla tummarna och hoppas på en vit jul i år!

"vi ser det snöar, vi ser det snöar

Kommentarer
Postat av: heneek

hahah ...fan grymmaste bloggen :D !! weeeeii

2008-11-27 @ 16:03:38
Postat av: Anonym

Du kan fråga hanna hur länge hon gick på stan och letade fina kläder :P



Bra blogg för övrigt,

Hälsningar Kusinen

2008-11-27 @ 20:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0