SLUUUUUT!!

yes!! äntligen slut på inventeringen!! Trodde ärligt jag skulle dö....så surt....hoppas vi slipper göra om den som Linköping behövde göra! Det kan INTE vara kul!! Alla miljoner PLU:nr som snurrar i huvet, kommer drömma mardrömmar säkert....

Idag fick jag damp!! på en viss person....(nämner inga namn) Hatar när folk inte fattar vad man menar!! Hur många ggr ska man förklara en sak??? Gaaah! Trögare människa får man leta efter! Orkar inte ta nån diskussion med den människan...varför ens anstränga sej för att de ska bli bättre? Kommer ju aldrig bli det!?? 

AAH!! nu till lite roligare grejor....(fast kom på nu att detta e med gnäll... lol) aja...iaf....vi håller på att inreda lite i hallen och har köpt både hatt & skohylla plus en hallmöbel på ikea! Hittade en EXPEDIT hylla för 449 spänn!! Billigt tänkte vi och köpte hem den! Sen kanske bara en vecka senare får jag ett mail från IKEA FAMILY och där är den med fast sänkt till 199 kr!!! Men vi har inte öppnat den ännu....så vi kör upp till Ikea, lämnar tillbaka den och köper den igen! BRA VA??? hehe....så här ser den ut..... 
 

Kommentarer
Postat av: heneekk

snålisar ;) haha, ni kan ju nästan köpa en egen Ö med var robert och du tjänar ! xD tjoosan!!

2008-11-13 @ 11:54:34
Postat av: Ella

hehe nee du...inte nu längre...nu jobbar jag bara halvtid! :/

2008-11-13 @ 20:32:01
Postat av: heneekk

asså :( surt!

2008-11-13 @ 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0