Snööö

Idag var det snö när jag vaknade!! :)  Härligt tycker jag när man kollar ut på morgonen och det är helt vitt överallt! Mycket bättre med snö och kyla än regn och blåst! Hatar regn!! Gaaah! Måste ta å köpa mej ett par termobyxor så jag kan gå ut och gå och åka pulka, utan att frysa :P   Sen behöver jag ju goa varma skor med, då jag inte fryser tårna av mej.

Termobyxor kan vara bra till mycket: När man ska gå till jobbet, när man e ute och promenerar och självklart när man ska ut och åka pulka!! hehe... Hmm...längesedan man åkte pulka nu... får la skaffa barn snart så man får göra det med, utan att skämmas i pulkabacken! :P

Idag var jag och tränade igen, vattenträning då....skönt....man känner sig "fri" i kroppen på nåt skumt sätt...efter GICK jag nästan hela vägen hem!! Gick med Linn en bit, till Klosterkungen sen hann jag ända till Willys på Torpa och då hämtade Robert mej. Jag passade oxå på att handla då! Det var faktiskt härligt att gå hem, trots att de snöade och blåste en del.

nee nu börjar ögonlocken hänga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0