tjolahopp!

Idag har jag varit på jobbcouching på Antenn och det gick ju bra! Niklas heter killen som hjälper mig, en mycket trevlig prick! Han är jätteduktig på att förklara och man blir supersugen på ett nytt jobb!! :)  Får se om de dyker upp några jobb att söka!?

Träffade också  mamma en snabbis nere på stan idag...hon hade nått ärende ner dit och vi pratade lite grann sen åkte jag till A6 och mamma åkte hem! Träffade Maria, vår goa extrapersonaltjej på A6 och vi sprang runt och kollade efter klänningar och smink och lite allmänt sådär....jag hade ju som hopp att hitta min nyårs-outfit idag, men de får ta sin lilla tid....kanske kommer in fler klänningar! :) Jag hittade en, på H&M som var rätt snygg....ett litet svart fodral med en rosett på högra sida i midjehöjd. Men måste kolla runt lite till.....

Skor e hopplöst....trots att jag jobbar i en skobutik så hittar jag inga pumps som passar....måste ha pumps som passar min smala fot, och det är inte det lättaste kan jag säga! Så ni som har lite bredare fötter, var glada för det ni!! Ni slipper iaf tappa skon :P   Men jag hittade ett par pumps som tåls att fundera på....såhär ser de ut....

DS_239002_A.tifDS_238988_A.tif


Kommentarer
Postat av: Ida

jag röstar på de vänstra =))

2008-11-16 @ 21:13:30
URL: http://pimpmyhome.blogg.se/
Postat av: Ella

okej! Tror de lutar åt den me... :)

2008-11-16 @ 23:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0