Vampyrer....

Ibland känner jag mej lite som en....att suga ut blodet från nån man bara vill ta dö på!! hehe....nej då kanske inte riktigt så...men jag känner att ibland vill man bara inte ha med den personen att göra och då önskar man att man hade nån slags förmåga som gör att man blir av med den personen på ett eller annat sätt....hehe....det skulle iallafall  vara bra om de finns "mute" eller "invisible" eller något annat kortkomando man kunde använda....

Detta för mej tillbaka då vi hade Halloweenfest förra hösten....(i år hade vi ingen...de var lite surt att de inte blev av)....men då var jag iallafall vampyr, har alltid gillat vampyrer...vet inte varför, för jag skulle inte själv vilja möta en där ute i mörkret.....Robert var en läskig clown, mamma en häxa, pappa en döing och Henke en zombie!! Riktigt kul hade vi!

Nee nu börjar klockan närma sej midnatt och det är väl bäst att krypa ner i kistan nu och vila till gryningen.....
Natti Natti....

Kommentarer
Postat av: heneekk

haha aaa det var roligt ;) hoppas du verkligen möter en sån i ditt liv ! Hoppas du överlever, coh med det menar jag inte hela ditt liv xD tjoossan!!!

2008-11-11 @ 22:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0