Äntligen....

Idag har jag jobbat...dagen gick mycket fortare än väntat. Skönt. Ganska mycket folk och de e väl det som gör att dagen går såååå mycket fortare! Jag jobbade med Sindy...vi plockade lite plocklista, fikade en stund och pratade lite, sen var de time för lunch och efter lunchen sa de bara svisch...så var dagen slut! Härligt! Ska jobba imon, med Helena..... :(  dagen kommer säkert vara lika segt som ett tuggummi....fy....skulle egentligen varit ledig imon, men har bytt med anita och tur var väl det egentligen för hon kanske inte kunde jobba imon iaf, pga sitt skärsår....

ÄNTLIGEN har jag hittat min nyårsklänning!!! (sanningen e den att jag inte kunde bestämma mig vilken färg jag skulle ha så jag köpte båda! :P ) Mitt mellannamn är Beslutsångest, då jag aldrig kan välja om jag har flera alternativ...hehe...



Ni kan ju hjälpa mej att välja vilken av dem det blir som jag ska ha på mej på Nyår!?  




Vad tycker ni om pumpsen då? Jag fyndade dem idag för 199 kr och det är äkta skinn!! :)

Kommentarer
Postat av: heneekk

de är ju lika dana ? hur i fasiken kan man ha beslutångest som är lika dana (förutom färgen) !!?

2008-11-30 @ 09:43:56
Postat av: Ella

Jo, men de bara e så!! Båda är lika fina tycker jag och kunde inte bestämma vilken färg... hehe :P

2008-11-30 @ 19:44:41
Postat av: sabina

den svarta tycker jag..fast de va cool färg på den blå..svart är alltid ett säkret kort.. sen känner udj u mej..ja älskar svart...



hmm henke..e du dum lr??? det är ju färgen som är bestlutsångesten!!!

2008-12-03 @ 23:32:33
URL: http://holyballoly.devote.se
Postat av: heneekk

hmm..skrev la färgen , pucko ? ( de sista orden )

2008-12-04 @ 12:28:20
Postat av: marre

tycker den svarta nog, den va heeet:P

2008-12-04 @ 21:30:09
Postat av: Ante

Ta den svarta :p

2008-12-06 @ 17:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0