hej!

Fyyyyyy vad längesedan de var som jag bloggade!! Sorry! Ska försöka bättra mig! :)
Vad har hänt då? Inte mkt, jag har ett väldigt tråkigt liv :(
Jag har varit på Rosenlunds-spa med Anita och fick massage och sen satt vi i bastu och så åt vi lite mat.
Vi gick på en sk. sittning... de hällde i lavendelsoft blandat me vatten då bland stenarna så de blev hett, riktigt hett, sen så var de en kille som stod och viftade med en handuk (som när man röstar en handuk tex när den har legat i sanden- alltså hårt) så det blev riiiktigt hett. Han liksom tog i skithårt så luften kom rakt mot en. Det gjorde han 3 ggr efter 2 gången fick man krossad is att kyla ner sig med, och de var ju asnice, men visste man vad som skulle komma efter de så vettifan. För sista gången han han viftade till men handuken så var de så jävla hett att de brände i ansiktet. Efter kunde kan hälla en hink me iskallt vatten över sig om man ville.
Sen gjorde vi inte så mkt mer än fick massage då och simmade runt lite i den varma poolen :)
Vad har man gjort annars då!? Typ jobbat...hehe...Helena har både varit sjuk en del och bortrest så man har jobbat de man kunnat.

Sen har jag ju varit å sett deep purple med. Lite trevligt iaf! :)
Här e de gamla gubbarna :P
Nepp nu ska jag se lite film....
SEE YA!!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0