helgen....

...har varit trevlig! :)
I fredags var jag ledig, gick på massage och julshoppade med mamma på stan & A6. Hittade till alla i stort sett, har bara ett par klappar kvar nu. :) Skönt att ha de klart snart. Vi käkade på SOYA..... buffé....mmmm de har sååå god mat!! Älskar kina-mat! :)
På lördagen var jag och shoppade svinbilliga kläder på ONLY. 50 spänn plagget!!! :D  Svisch sa de...åh så var allt slut! :S  Fick inte med mig sådär jättemkt hem, men helt ok ändå.
Sen vid 13.45  åkte vi till mamma och pappa för att käka julmiddag! Mamma hade tillagat massor av go julmat som vi smaskade på ett bra tag och sen drack vi glögg och åt pepparkakor och lussebullar. :)
Idag har jag jobbat....åh när jag kommit hem softat och tittat på film....hihi....härligt.
Imon kommer kanske inte vara lika soft...ska städa och ha mig, få lite julfint här :P
Nehepp ska antagligen sova nu eller göra nåt annat....hihi....e inte så trött än.....
KRAM på er ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0