hello!

M.Å.S.T.E  G.Å  P.Å  HARDCORE SUPERSTAR!!!! :) De ska spela på Folkets Park i Huskvarna den 9 April. Måste bara gå alltså....har velat se den aslänge nu!  Tar med mig bror och ev nån mer som vill haka på.... :P  Kommer bli asnice! :)

Imon har jag sovmorgon igen....ska bli nice...men måste egentligen upp och stryka lite...har lite kläder att stryka som ska med till Skåneland i helgen. Vi ska ner till Lund på fredag till våra goa vänner Emma, Daniel och Felicia. Sen ska vi ta en sväng över Köpenhamn när vi endå e där! :) Trevlans!
Läääängtar såååå tills jag får shoppa på NEW YORKER!! Fubbigt va, Mattias?!? Hihi.....vet att du e avundsjuk... :P
SHOOOOPPA!!!!
WOHO!!!
:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaa det var fubbigt att du shoppade på New Yorker, men det står 1-1 vet du var ju i Lund med sen o shoppade hehe



Mattias

2010-01-13 @ 20:59:32
Postat av: svenne

HARDCORE!! SUPERSTAR!! :)

2010-02-06 @ 13:20:23
Postat av: Pillan

Du får öppna en NewYorker här stumpan :)

Jag kan jobba hos dig :)

Have fun down south!!

2010-05-11 @ 20:20:11
URL: http://crazynillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0