18/2-09...

... det är första dagen i mitt nya liv!! tjoho!! haha...ne men jag pallade iväg mig till Atlantis idag iaf! Det är ett stort steg för lata mej...Men skönt var det iaf att träna...man känner sej sååå mkt piggare efteråt! :)

Nu ska jag FÖRSÖKA hålla träningen 2-3 ggr i veckan. En dag endast kondition, en dag styrketräning och en dag ett pass....vatten eller powerstep! Hoppas jag lyckas hålla det då....hehe....(måste ju bli fit for fight till Beach 2009!!) Synd bara att jag inte har så många vänner som hakar på....men hoppas Robert tar sig i kragen snart och hänger på han med! :P

Nu är jag ledig 2 dagar, jobbar lördag och är ledig 2 dagar till....gött mos!! Har jobbat satan ur mej i 2 veckor nu...så de kan jag behöva...iaf för att jobba ännu mer...fast HEMMA! Städa, tvätta och stryka står på schemat. Världens roligaste! NOT! haha...

Imon ska jag ta mej ner till AMS och få en ny "handledare"...så nu ska jag bara ha EN som jag hör av mej till och rappoterar alla jobb jag sökt... (vilket inte blir så många kan jag ju säga...) Får se sen hur det blir med mina timmar som tillkommer om de ger nån bra ökning så jag kanske slipper att stämpla. Vill ju inte stämpla typ 5-10% och sen så kräver de att jag skall söka 700 jobb i veckan. För de e vad de vill....Så blir det så att jag har 5-10% kvar upp till 75% så skiter jag i att vara med i A-kassan...de e bara en massa krångel...och då kan jag söka jobb på egen hand NÄR det finns några....(som om de växer på träd då eller?? Det verkar ju iaf AMS tro)

Och på FREDAG  smäller det!! Då ska jag klippa mej....aaah jag vet...no big deal tänker ni...men jo, det är faktiskt rätt så nervöst iom att jag hade tänkt göra det gaaaanska kort!! haha....hoppas jag inte kommer se ut som en kärring bara! LOL!

Nee nu ska jag ta och färga håret..... BLACK!! Nice? Det gillar nog Sabina...inte sant!?? hihi....

KRAM på ER alla!!


Kommentarer
Postat av: sabina

i love black;P

2009-02-18 @ 23:34:07
URL: http://highlights.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0