Ny frilla!! :P

Nu är det gjort...nu har man ny frilla då! :P Det blev faktiskt bra tycker jag...känns ju lite konstigt...men man vänjer sig efter ett tag...läskigast blir nog när man ska tvätta håret första gången...e ju inte så mkt hår att tvätta. :P Frisören tyckte att jag kunde passa i ännu kortare...men det tar vi nästa gång isf! :) Jag kanske e liiiite sugen på det me. :P


MIn frisör heter Ingela och jobbar på Klippoteket, de är mkt duktiga där. 
Jag är alltid nöjd när jag går därifrån!


 

 



Idag är Robert ute och svirar med jobbarkompisarna! De har spelat ölbowling och skulle dra en sväng ner på stan sen verkar det som....får se när han kommer hem i natt! :P  Själv så har jag pysslat lite i längeheten, rensat bland lite kläder och diskat m.m. Just nu snackar jag över msn med min bästis Emma och hennes Fellan. lol...så söööt! Var väldigt längesedan vi pratade hon och jag så vi har lite snicksnack att tjöta om! :)


Sen blev jag SUPERGLAD när pappsen ringde och sa att han hade fått jobb!!! :) Jag blev SÅ glad för hans skull och hoppas verkligen att han kommer att trivas! Slippa gå hemma, det måste vara tråkigt...
STOOOR kram och Lycka till pappa!!

Puss på er alla!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0