turdag!

Vet inte men...min blogg takt har slöats ner...haha...känns som om jag inte har nåt att blogg om!
Men idag iaf, har jag varit på arbetsförmedlingen och gjort en uppföljning...det är skitsurt...måste åka dit bara för att säga vilka jobb jag sökt! Kan jag liksom inte bara göra det över telefon??? Jävla krångligt allt ska va då! :P 

Men jag hade tur iaf...kom in dit och det är typ 100 i kö...shit tänkte jag...kommer aldrig hinna innan jobbet och jag var ändå där kl 12. Det stod nr 78 på displayen när jag stövlade in och jag fick nr 32!!! Gaah!! Alltså typ 50 nr kvar..... MEN så kommer vi till turen...fick syn på en kvinna som stod ensam vid en sådan där disk och jag gick fram till henne för att fråga om jag kunde ta mitt snart för jag skulle jobba kl 14. NO PROBLEMO sa hon och jag fick hjälp direkt! :D Tack!

Sen vart jag ju hungrig då och gick till Subway...hade fått en kupong som jag skulle utnyttja men hittade naturligtvis inte den i väskan då! Faaan! tänkte jag...men då säger den snälla butikschefen där att det går bra utan kupongen om jag kommer in med den senare! :P SKJYSST!! :D Så jag fick en STOOR macka till priset av en liten... nice?

Sen kommer man till jobbet  (jobbade för Anita idag, vad gör man inte för vänner och lite pengar? :P ) Helena och Ivana var på plats och Ivana drog hem vid 15. Sen stod jag mest i kassan och löste korsord och suduko och tiden flöt väl på rätt snabbt. hehe...såg knappt skymten av nån...hehe....

Så på det stora hela kan man ju säga att denna dagen var riktigt bra!! :P

Kommentarer
Postat av: ida

heje

allt ar undedrbart har.. sol o bad o hett hett hett.. snorklat bland d'fiskar o sköldpaddor idag maste rusa tiden är slut



kram i

2009-02-10 @ 12:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0