Ursla jag...

Dålig på att blogga....veeeet....men ibland glömmer jag bort bloggen. typ. haha...

I helgen var vi iaf i Skövde och kollade på brorsans match som var rätt ursel...de var som yra höns och spelade som 12-åringar på fyllan....lol...ne då...men matchen sög faktiskt lite...FAST Henke var ändå bäst i lagen...(som vanligt) =) hehe....
De pratar roligt i Skövde....haha...eller snarare fult....aja...

I lördags var de ju "alla HJÄRTANS dag" det var ju trevligt...hehe.... men dagen blev ju inte riiiiiktigt som planerad. LoL...
Först var vi ju på hockeymatchen...sen när vi kom hem var vi så trötta så vi la oss lite för att vila innan vi skulle till bion som skulle börja 18.30. 18.20 vaknade jag upp med ett ryck!!!! SKIIIIT!! vi hade sovit i 1,5 timmar och skulle vara på bion om 10 min!! haha....Vi rusade ut genom dörren och körde i iiiiil fart ner till stan....SKULLE ha hunnit OM inte hela stan sög röv (ursäkta språket) och inte hade en enda lite jävla parkeringsplats till oss ledig....vi åkte hela jävla stan runt typ och vid 18.45 gav vi upp!! haha....men som sagt vi hade hunnit...vi var nere....18.26....så JÄVLA PARKERINGSKIT!!  Det sura av allt var ju att biljetterna hade vi ju betalt för med...så....aja....inte sova mer....LOVAR!  Så sura åkte vi hem utan sett nån bio och utan att ha köpt kina- käk (som vi planerat köpa efter bion) och drack lite vin och tjurade lite till...haha....men inte på varandra då....hehe




Men jag fick iaf en söt liten blombukett och en skål med gelehjärtan inslagna i cellofan med en stor rosett runt!
 ******TACK ÄLSKLING!! PUSS******



 


Kommentarer
Postat av: heneekk

Låter ju som en toppendag :)....not ;) kraam"!

2009-02-16 @ 12:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0