hej allesammans!

Blogg lite idag fast jag egentligen inte har nåt att blogga om typ! Händer alltså inte så möe i mitt liv... :( Jobbar och har ledig lite om vartannat....hänger på stan och så....vad annars ska man hitta på?? För nån dagsedan var jag hos mamma och käkade lunch med henne...tog en sväng på stan efter det...alltså....så rullar de på typ.

Idag jobabde jag och fick äntligen upprättelse ang. timmar som blir om nån är sjuk eller ska vara ledig!! Vi har sagt till flera ggr att de är först och främst för oss som jobbat där innan denna nya organisationen gjordes! Och timmarna utdelas i följande ordning: Sindy, Anita, jag och sist Ivana. Puh!... äntligen rätt, alltså inga mer diskusioner! :) (hoppas jag) Tur att man har facket....även om man egentligen inte tycker att de gör så mkt så har vi ändå fått viss hjälp....

På måndag ska vi åka till ULLARED!! Det ska bli jättekul! Var ett tagsedan man var där... jag och Robert ska åka själva...som en liten utflykt typ...för att komma bort från vardagen. Ta med frukost och käka på vägen ner....kanske fika nånstans,,, å sen mysa på Gekås... (om Robert anser det som att mysa det vet jag inte...hehe...men jag har mina aningar). Vi hade tänkt köpa lite till hemmet å så...kanske lite kläder med...vi får se vad Gekås har att erbjuda....haha!



Den 22/1 fyller min älsking år!! Han blir hela 26 år gammal....hehe....och på lördag ska vi fira med lite tårta! :)

Imon e jag ledig och jag ska faktiskt GÅ ner till stan! Det var väl ovanligt???

BYE, BYE!!

Kommentarer
Postat av: heneekk

haha ha det så kul på ullared utan mej xD

2009-01-15 @ 12:15:05
Postat av: Ida

heje



du har fått en bloggutmärkelse av mig =)

finns på min blogg..

kram i

2009-01-18 @ 13:49:23
URL: http://www.pimpmyhomebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0