Så laaat

jag e så lat....sorry alla! Har inte haft så mkt att skriva omn heller....de rullar på som vanligt...si sådär halvkul på jobbet...folk e tröga och sån skit! haha...

kan ju iaf meddela alla att min data la av en dag här...sen dess har jag knappt suttit vid datan...lånat roberts ibland...men inte orkat eller velat blogga. Känns bättre att blogga från min egna på nåt sätt...hehe...men den är fortfarande inte okej...måste skaffa en ny skärm. Vi trodde då tt de var grafikkortet som al av när min skräm bara slocknade!! Allt annat funkade och datan var igång...så robert tog med den till jobbet och kollade och då visade det sig att de va som vi trott.

MEN sen när robert bytt grafikkorten och vi skulle starta den här igen...så vart de samma sak som innan...hmm...då tog han med skrämen istället och då funkade inte den heller....så de riktiga felet är antagligen skärmen...men de var skumt att grafikkortet oxå la av??! eller aaa jag vet inte...hahaha,,,så nu ka jag bara palla mig iväg och köpa en ny skräm...hehe... sen ska ja blogga av fullar muggar! ;P

Imon ska jag träna igen iaf....ska bli skönt!! Äntligen får man röra på fläsket! :P Jag ska iväg en sväng med Anita och Emelie till Atlantis och köra lite på maskinerna. Måste verkligen börja igen nu... :D

Så nu ska jag hoppa i säng.... natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0