Så fint var de....

MJ:s minnestund i går var så fin. Lungt och stillsamt, men smärtsamt. Mång visade sina känslor för denna stora popstjärna...släkt och vänner....Brooke Shields, en barndomsvän talade om deras fina tid ihop som små....det var så fint. 
När brodern sjöng Smile så rann tårarna ner för kinden...Mj:s favvosång. Dotterns tal gjorde att jag bölade ännu mer.....så sorligt. jag blir så ledsennär jag tänker på att han aldrig fick ha en normal barndom, inte få leka utan bara träna och träna, öva och öva heeeela tiden. Hoppas att han kan få "leka" i himmelen nu..... :)

Jag minns och kommer alltid att minnas MJ som VÄRLDENS bästa låtskrivare,sångare och dansare!
 Han ÄGER fortfarande.... INGEN och då menar jag INGEN kommer att bli bättre än honom, man kommer inte att kunna jämföra nån med honom på flera tusentalsår. THATS IT! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0