KUNGEN AV POP - DÖD!!!

Skämtar du eller??? 
De var min första reaktion på vad jag fick höra av Sabina att hon hört att MJ hade dött. Ringde hem till Robert för att kolla så det inte var ett jävla skitrykte som nån tönt på P&L spred för att göra sej rolig. Men jag hoppades innerst inne att det verkligen var så ändå. Ett jävla rykte. Men ne....usch...visste inte vad jag skulle ta vägen och lipade mej igenom hela konserten med Mötley Crüe. Tiden stannade och jag kunde inte bara ta in vad som hänt....vi som skulle se honom och hans sista turné i sommar och så går han och dör....   
 DET ÄR JU INTE SANT!!! :´(

När jag var liten hade jag hela rummet tapetserat med poster av MJ och i stereon dunkade "Thriller", "Bad" eller nån annan av hans världsberömda skivor och låtar i ett och i ett och i ett... och gick inte en dag utan att jag ville gifta mej med honom :P haha...
Tänkte i flera år att få träffa honom kommer aldrig att finnas, men när denna konserten utannonserades så tog jag min chans att faktiskt kunna få en skymt av honom IN REAL LIFE. Detta hade jag sett framemot som bara den, det var min dröm.......och den gick i TUSEN bitar......MJ....varför??? varför?? :´(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0