Sorry...

ni måste trott att jag gått å dött eller nåt! :P Lol....aah men nästan så har jag det ....har jobbat bra mkt den senaste tiden för Helena m.fl. och heeeeelt glömt bort att bloggen existerar! sen...som vanligt har jag inte jättemkt att skriva om heller...

Men på onsdag drar jag, Maria och Sabina till Borlänge för att gå på Peace & Lovefestivalen där. Den har redan börjat, men banden spelar inte förrän på torsdag...men vi åker upp onsdag förmiddag och är där kl 18.00. Sätter upp tält och laddar inför morgondagen...hehe..ska bli sååå kul!!! :) Kommer massa goa artister som vi ska se....någon dag...kommer inte ihåg vilken då har vi ett häktiskt schema...från ett band till ett annat osv....typ heeela dagen!! :) Måste fan hinna äta med. haha....

Återkommer efter festivalen...

Natti Natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0