Andra dagen...

Idag är det den andra sjukdagen för mej och Robert...vi blev sjuka pånatten till tisdag ...eller aah jag blev lite i körig i magen redan på måndagen...men på natten runt 1 så fick jag ta mej till skitan...sen höll det på hela natten i stort sett...Robert fick känningar vid 2 snåret men på honom kom det båda vägarna!! Usch! Jag har iaf inte spytt nått...skönt det...men ont i magen utav fan...idag mår vi mkt bättre, men planerar att vara hemma minst en dag till...vill ju inte smitta nån...

Kan ju säga så mkt som att det går massor av sån här skit nu....Vi tror ju att vi blivit smittade på Pillans fest och det är väl mest troligt, men i tisdags förra veckan spydde Sindy på jobbet som en kalv...bara 2-3 dar efter den var det en unge som spydde på trappan utanför Skokanonen...Även Pillans vännina som var på festen, hennes lille son hade spytt som bara den innan hon åkte...så man vet aldrig....sen har Ivana inte varit hundra i magen och i natt spydde hennes dotter....


DET FINNS ÖVERALLT!!! INGEN GÅR SÄKER!!! Muhahaha!!


Jaja...man överlever väl detta med...men de ju inget kul....ända positiva (om det nu finns något) är ju att när man mår lite bättre så kan man kolla på film eller spela spel eller nått annat så man inte bara ligger i sängen å får en jävla massa liggsår! :P  Men jag ahde LÄTT kunnat sov i typ flera dygn...har ju redan sovit typ 13,5 timme detta dygnet....haha... Fan alltså, man blir så jävla utmattad....


I tisdags morgon skulle jag infunnit mig på morgonmötet på Skokanonen...men fick höra sen att jag missad tydligen inget viktigt....( i vissa fall är mötena att jämnföra med spysjuka....lol) haha nej då kanske inte så illa...men alla mötena har väl inte varit alltför kul om man säger så....


Nu ska jag kolla på Maria Wern- Främmande fågel.... SE YA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0