Mycket bättre!

Idag mår jag mycket bättre, men det kör pyttelite i magen fortfarande och får en del magknip då och då! Men jag hoppas på att vara rejält utvilad till på tisdag då jag ska jobba igen! :)  Robert mår också bättre och har hela helgen på sej att bli ännu bättre! :P Så vi går mot bättringsvägen iaf! :)

Imon ska vi kanske se andra chansen på Melodifesstivalen....(har inte sett nåt avsnitt hittills) så kanske borde se detta iaf! Så e den riktiga nästa vecka då eller!???


När jag blir piggelin igen så ska jag ta och göra mej nya naglar :P och kanske gå på nån massage eller så med. Tycker jag e värd det! :P hehe...känner att de vore kul att ta en sväng till Lager 157 snart med....och varför inte Ullared lite senare i vår!? Inte fel det....hehe...Nu när det förhoppningsvis ordnar sig med mina timmar å sånt med så kommer jag kanske att ha råd till lite mer kul saker.... :P

E lite sugen att gå på Peace and Love festivalen i Borlänge me och se Kooks!! Sen skulle jag asgärna vilja se Hardcore Superstar me!! Hoppas till gudarna att de kommer och spelar iaf i Gislaved i år!! :) 
Läste att Michael Jackson kommer att göra sin SISTA turne detta året och det suger....för vem kommer att ha råd att gå liksom!???? Det har varit e dröm för mej att gå på en av hans konserter....men dream on!!! MEN skulle ju kunna åka till London och se han.....hm...hehe....vem hakar på då!???

KRAMEN!!

Kommentarer
Postat av: Ante

Ska du till lager 157 så får du allt ta med mig den här gånge.

Krya på dig kusin!!

2009-03-07 @ 03:18:17
Postat av: Anonym

Lätt att jag vill se MR Jacksson. Är det inte för dyrt hakar jag LÄTT på!

2009-03-09 @ 00:35:41
URL: http://crazynillas.blogg.se/
Postat av: heneekk

jag vill ha den röda skjortan på lager!!!

2009-03-09 @ 16:41:22
Postat av: Anonym

ella bella vi ska lätt åka till PAL och se the Kooks:p

2009-03-13 @ 23:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0