ojojoj....

sorry folks att jag inte bloggat på ett BRA jävla tag...men allt e lite rörigt just nu och jag hinner inte blogga och kommer inte på nåt att blogga om för den delen heller...   :D  

Idag hade jag en liten fight med en viss person på jobbet.... stööööör mej så på hennes attityd och kände att idag orkade jag inte ta massa skit. Hon jag sa ifrån!! lol...usch...orkade bara inte...hehe...blev ju lite bättre stämning sen iaf....konstigt nog. Men dagen flöt väl rätt bra....ska jobba imon med.

Imon ska vi ut till NHR och ficka mamma (typ bara 3 veckor försenat...lol) men bättre sent än aldrig! :) Hon kommer att få en present aldrig skulle kunna ana om att hon skulle få! :D Hoppas hon blir glad! (avslöjar vad...i nästa inlägg) Isamband med mammas friande ska vi småfira farmor lite grand på ett hörn med. Hon fyllde i Februari!! haha.... men sjukdomar och annat har kommit i vägen för allt friande. Men så e de i sjukdomstiderna.....farligt som satan att planera in nåt...det blir aldrig bra då!

Ser fram emot morgondagen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0