Shopping och utgång!

I fredags så shoppade jag lite kläder med Pillan och då var det e jävla tjöt om att "jag kan inte ha det där" "det är förlitet" m.m. haha!! Men visst kunde Pillan ha ALLA de kläder hon provade...men hon ville inte erkänna det själv!! haha....Men gissa vem som handlade upp typ halva sin lön då!? Yeah right! Pillan!! haha...Där ser du Pillan...du ÄR smal!! :)
Jag däremot hittade inte så mkt...blev ett par jeans å några toppar! Jag brukar ju kunna köpa på mej en hel del när jag är på shopping humör. Men finns de inga kläder så gör det ju inte det! :( 

I går var vi på inflyttningsfest hos Pillan och det var ju hyffast trevligt...dock så mådde inte Pillan så bra så hon och Bodil stannade hemma när vi andra drog ut på krogen!! :) Vi gick till O´learys och där träffade jag på Hofwing och det var ju inte igår om man säger så...(fast haha det var det ju!!....usch det skämtet söööög...haha) Han är alltid lika trevlig och vi dansade lite och satt å tjötade en hel del om livet å så. Åkte hem runt 01.45 och Robert mötte mej vid busshållplatsen.

Han hade åkte hem innan utgången för han var trött och var inte på festhumör! Egentligen var väl inte jag det heller men ville ändå ut lite...tråkigt att bara vara hemma jämt med. Inget bakis idag iaf och det är asskönt! Har bara slappat och kollat på film och myyyst hela dagen!

Här kommer lite bilder på kläderna jag inhandlade! :P




Kommentarer
Postat av: heneekk

hehe trevligt med inflyttningsfest :)

2009-03-03 @ 09:50:15
Postat av: Pernilla

Åhh vilka snygga snopp byxor :-)

2009-03-03 @ 09:58:27
URL: http://crazynillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0