Städ-dag!

Idag har jag städat....och skönt var väl det att få det gjort nu....man har ju inte lyft ett finger sedan man blev sjuk...ni skulle sett hur jävla dammigt det var här!! :P  MEGA dammråttor i hörnen! LOL  usch!! Men nu är det KLINISKT rent... (nästan) har fan putsat och dammat och moppat ÖVERALLT! Skönt känns det...känns som om att luften e renare igen! :)

Imon ska jag jobba igen!! Rätt kul att få komma tillbaka och se vilka modeller vi fått in!!  Säkert kommit mycket nyheter på dessa dagar...hoppas de finns nåt fint som passar mej! Sugen på lite nya skor nu. Imon jobbar jag med Anita och Sindy...får se om man kan ta och köpa lite fika!? Brukar fika ibland när vi tre jobbar... :) Så skönt att bara ta det lungt ibland, prata med varandra och fika. Det är trevligt tycker jag! :)  Blir bättre gemenskap om man tar sej lite tid till att prata med varandra då och då.

Nu ska jag palla mej till tv:n snart....CSI börjar kl. 21...sen ska vi sova! Robert e heeelt slut idag! STACKARN....men han jobbar hårt också!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0