Hej alla!!

Idag har jag jobbat, men de gick snabbt!! Jobbade med Anita och Sindy! Så soft...hehe....men snart kommer helvetet tillbaka!!! *suck* Nu är den härliga tiden, då allt bara flyter på över. Så trist! Men men, sånt är livet...bara att ta. 

Annars är allt toppen!! :) Sommar ute ju!! :P Härligt! Imon ska jag jobba me...men slutar typ 16 och sen e jag ledig i helgen. Ska försöka fixa hallen då. Farfar ska komma hit och sätta upp hatthyllan och lite fix och trix. Sen kommer de lite bilder! :) 
MÅSTE bara få iordning nu...

Ska sätta blommor på balkongen med i helgen hade jag tänkt, får se vad de blir. Kanske tar en bild på de med sen när de e klart...

A just det! Silvan säljer ut allt för 70% nu, vi ska åka upp dit imon och kolla om de har nåt till balkongen kvar...tänkte lägga nått på golvet där. Är så fult nu...färgen är helt bortskavd och det är tråkig betong som tittar fram. De har inte gjort nån renovering på ett bra tag här kan jag säga. Det mesta som är gjort är av de som bodde här innan. Han var målare! :P Så tapeter å så e ju snyggt. hehe...

Men ska iaf försöka få iordning på allt i sommar. Ska även fixa lite i källaren. ALLT står typ huller om buller. Så ska köpa en hylla och sätta allt iordning. Ska köpa nåt för att ha lite kläder i med, så man kan förvara vinterkläder å så. Kanske har IKEA nåt vettig?? 

Nu ska jag snart se på tv...men ha de!! Vi ses!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0