Im back....

....tror jag...fan....alltså...har helt glömt bort att blogga! :( Verkar som om en del får sådan perioder och slutar blogga. Just nu är det flera bloggar till folk jag känner som står still. Varför?!
Idag jobbade jag heldag...men swiiiich sa de å så var dagen slut! :) Snabbt går de när man har något att göra. Så himla skönt är det då! Så...vad har NI haft för er!? Själv så har man jobbat som vanligt, skitit i att träna och varit allmänt lat. Tror de beror på vädret....eller ja...att de blivit höst...så man kan väl säga att jag smyg-latade mig redan i augusti typ...hehe....
Alltså seriöst...jag har varit hur slarvig med träningen som helst...inte tränat på Atlantis på ca 3 månader... MEN jag har faktiskt varit ute och sprungit en del i sommar :) det är alltid nåt iaf. Men ska försöka komma igång med träningen igen nu. Minst 2 ggr i veckan iaf. Får börja så. Att jogga på sommaren är faktiskt väldigt nice....frisk luft och man kan träna lite styrka när man kommer in sen. Har ju lite redskap för det. hehe...
Nehepp...nu ska man väl ta sej till sängen tror jag. Ska kolla in en snabbis på FB sen får de vara läggdags!
Ha de!  :)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0